Як отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги на електронні носії у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби (алгоритм дій)
Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) кваліфікованих електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно:
1. ознайомитися з Регламентом КНЕДП ДПС та умовами Договору про надання ЕДП;
2. підготувати необхідні для отримання кваліфікованих ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту КНЕДП ДПС, обравши відповідну категорію (також можливо надати документи за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»);
3. звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів. У разі наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0 – ідентифікація користувача та передача документів здійснюється за допомогою смартфону;
4. мати в наявності носій інформації (з’ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD, захищений носій ключової інформації, тощо), куди буде генеруватися особистий ключ.
ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів.