Повідомлення про оголошення конкурсу
Виконавчий комітет Новобілоуської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головний бухгалтер фінансового відділу;
Розпорядження сільського голови № 381-к від 18.11.2024 "Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадової особи місцевого самоврядування Новобілоуської сільської ради".
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, мають відповідати таким основним кваліфікаційним вимогам:
1. Бути громадянином України.
2. Освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста.
3. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
4. Знання Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про запобігання корупції", "Про службу в органах місцевого самоврядування", та інших законів за спеціальністю.
5. Навички роботи на персональному комп'ютері в режимі користувача.
6. Уміння складати аналітичні та статистичні довідки, звіти.
7. Вміння працювати в команді.
Документи приймаються: до 17:00 год. 17 грудня 2024 року за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Новий Білоус, вул. Троїцька, 7,
тел.68-86-42.
За детальною інформацією щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов'язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов'язків звертатись до керуючого справами виконавчого комітету Новобілоуської сільської ради Олени Плотнікової.
Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади
Новобілоуської сільської ради
Головного бухгалтера фінансового відділу
Основні професійні та кваліфікайні вимоги до кандидата:
- бути громадянином України;
- освіта вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста відповідного спрямування;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про запобігання корупції", "Про службу в органах місцевого самоврядування", та інших законів за спеціальністю;
- навички роботи на персональному комп'ютері в режимі користувача.
Перелік необхідних документів для участі в конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 3х4 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копія трудової книжки;
- копія військово- облікового документа (військового квитка, тимчасового або приписного посвідчення - у разі наявності).