В рамках реалізації програми єВідновлення нотаріусам провели навчання по роботі з житловими сертифікатами
Після того, як власник житлового сертифіката обере бажану нерухомість і подасть заяву на бронювання коштів в застосунку Дія, саме нотаріуси – вносять відомості в Реєстр пошкодженого та знищеного майна, перевіряють припинення права власності на зруйнований об'єкт та оформлюють угоду купівлі-продажу на придбане житло.
Принциповим є те, що заявник, він же – отримувач сертифіката – має припинити право власності на свій житловий обʼєкт тільки після того, як вже отримає рішення від комісії про надання компенсації. В разі порушення порядку дій, проведення процедури буде неможливим.
Під час онлайн вебінару нотаріуси ознайомились з функціоналом електронного кабінету в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна (РПЗМ), процесом оформлення документів та отримали відповіді на найбільш поширені запитання. У заході взяло участь понад 300 спеціалістів.
Нагадаємо – з серпня через програму єВідновлення з’явилася можливість подання заявок на компенсацію за зруйноване майно шляхом отримання житлового сертифіката. Він є документом, що засвідчує зобов'язання держави профінансувати придбання нового житла на заміну зруйнованому.
Станом на зараз заяви на отримання сертифікатів подали вже 7 тисяч українців, а більше тисячі вже їх отримали. Наразі триває тестування функціонала реалізації сертифікатів і вже найближчим часом їх власники зможуть придбати власне житло замість зруйнованого.
Вебінар організовано спільно з Нотаріальною палатою України.
Послуга отримання компенсації за знищене житло була розроблена у співпраці Міністерства розвитку громад територій та інфраструктури України та Міністерством цифрової трансформації України України за підтримки TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
За інформацією Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України (mtu.gov.ua)