Новобілоуська громада

Чернігівська область, Чернігівський район

Повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 21.09.2021 14:26
Кількість переглядів: 55

Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

 

____________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

 

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ ХВОРОБ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, код згідно з ЄДРПОУ 02006107

__________________________________________________________________________________________

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові __________________________________________________________________________________________

фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або

__________________________________________________________________________________________

серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

         15501, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, село Новий Білоус, масив "Зелений" №1, тел. +380462653-334
__________________________________________________________________________________________

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної

__________________________________________________________________________________________особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[1].

Планована діяльність, її характеристика.

  Поводження з небезпечними відходами з використанням установки піч-інсинератор СР-50 mobile «ATI Incinerateurs MULLER». Планована діяльність передбачає поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, транспортування, зберігання, оброблення небезпечних відходів (клінічні та подібні їм відходи - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт). Продуктивність установки для оброблення відходів 50 кг/год. Об’єм камери спалювання пічі-інсинератора 1,2 м3.  Зберігання відходів (тимчасове розміщення відходів) буде здійснюватися в герметичній жорсткій закритій тарі на спеціально обладнаному майданчику. Перевезення небезпечних відходів буде здійснюватися спеціально обладнаним автотранспортом.

 

Технічна альтернатива 1

     Для оброблення небезпечних відходів  використовується піролізна піч-інсинератор «MULLER» моделі CP-50, яка являє собою контейнерну установку заводського виготовлення призначену для спалювання клінічних та подібних їм відходів - відходів, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходів, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Оброблення небезпечних відходів здійснюється методом піролізного спалювання. Піролізне спалювання відходів відбувається при температурі  8500С з наступним спалюванням піролізних газів при температурі 12500С. Метод піролізного спалювання полягає в  нагріванні відходів в безкисневому середовищі, в результаті чого відбувається розкладання органічної складової відходів з утворенням піролізних газів. Піролізні гази спрямовується в камеру допалювання, де при температурі 12500С в режимі керованого дожигу газоподібних продуктів (піролізних газів) відбувається перетворення токсичних речовин в менш або повністю безпечні речовини. Продуктивність установки 50 кг/год. Об’єм камери спалювання 1,2 м3. Паливо - природний газ. Зберігання відходів (тимчасове розміщення відходів) здійснюється в герметичній жорсткій закритій тарі на спеціально обладнаному майданчику. Перевезення небезпечних відходів здійснюється спеціально обладнаним автотранспортом.   

 

       Технічна альтернатива 2.

       Для  оброблення небезпечних відходів  використовується піч  для утилізації небезпечних медичних відходів - утилізатор термічний УТ100ДМ. Утилізатор поставляється в готовому зібраному вигляді на рамі, має камеру допалювання для очищення димових газів, паливний бак, пульт управління ,дизельні пальники. Продуктивність утилізатора термічного УТ100ДМ становить від 50 до 80 кг відходів на годину, в залежності від вологості і калорійності. Паливо - дизельне паливо. Інсинератор працює при температурі 1200 градусів - пряме спалювання відходів. Зберігання відходів (тимчасове розміщення відходів) здійснюється в герметичній жорсткій закритій тарі на спеціально обладнаному майданчику. Перевезення небезпечних відходів здійснюється спеціально обладнаним автотранспортом. 

 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Чернігівська обл., Чернігівський р-н, село Новий Білоус, масив «Зелений» №1

Кадастровий номер земельної ділянки:7425585500:05:000:7009.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

         Не розглядається. Планована діяльність пов’язана з експлуатацію піролізної печі-інсинератора «MULLER» що встановлена за адресом: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, село Новий Білоус, масив «Зелений» №1 - планована діяльність реалізується в межах відведеної земельної ділянки визначених Державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

         Медичні відходи є одними із найнебезпечніших, так як вони містять патогенні мікроорганізми та токсичні речовини, призводять до прямого чи опосередкованого впливу на довкілля, є причиною інфекційних та неінфекційних хвороб людей. Планована діяльність спрямована на забезпечення знешкодження медичних відходів з використанням сучасної європейської технології та обладнання. В результаті планованої діяльності: забезпечується знешкодження небезпечних відходів; попереджається можливість потрапляння небезпечних відходів на звалища; зменшується обсяг відходів після оброблення. Реалізація планованої діяльності  призведе до зменшення шкідливого впливу небезпечних відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людей.

 

         5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

         Планована діяльність передбачає оброблення небезпечних відходів термічним методом (низькотемпературний піроліз) за допомогою установки піч-інсинератор СР-50 mobile «ATI Incinerateurs MULLER».  Продуктивність установки 50 кг/год. Об’єм камери спалювання 1,2 м3. Паливо - природній газ. Кількість пальників - 2 одиниці. Витрати природного газу  до 40 м3/год. Мінімальна теплотворна властивість відходів що спалюються - 3500 Ккал/год. Температура спалювання відходів - до 9000С. Температура спалювання продуктів згоряння (піролізні гази) - до 12500С. Контейнер с установкою встановлений під навісом на майданчику з твердим водонепроникним покриттям. Для зберігання відходів будуть використані спеціальні герметичні контейнери ємністю 20л-1500л що встановлюються на спеціальний майданчик з твердим водонепроникним покриттям. Перевезення небезпечних відходів здійснюється спеціально обладнаним автотранспортом.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

-поводження з відходами відповідно до вимог чинного законодавства;

-не перевищення гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць на межи житлової забудови;

-здійснення викиду забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами  на підставі дозволу;

-не перевищення нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин стаціонарних джерел;

-дотримання правил пожежної та техногенної безпеки відповідно до вимог чинного законодавства.

 

щодо технічної альтернативи 2

-аналогічні обмеження, що й за технічною альтернативою 1.

 

щодо територіальної альтернативи 1

- територіальні обмеження, визначені межами та умовами земельного відводу;

-забезпечення розміру санітарно-захисної зони визначеної для планованої діяльності.

 

щодо територіальної альтернативи 2

Не розглядається, дивись п.3.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи1

         Заходи з інженерної підготовки території виконуються відповідно до ДБН Б.2.2-12:2018, передбачаються проектною документацією

щодо технічної альтернативи 2

        Заходи з інженерної підготовки території   виконуються відповідно до ДБН Б.2.2-12:2018, передбачаються проектною документацією

щодо територіальної альтернативи 1

        Заходи з інженерної підготовки території виконуються відповідно до ДБН Б.2.2-12:2018, передбачаються проектною документацією

щодо територіальної альтернативи 2

       Не розглядається, дивись п.3.

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

          щодо технічної альтернативи 1

-клімат, мікроклімат. Вплив не очікується;

-атмосферне повітря. Джерела впливу: технологічне обладнання (установка), автотранспорт. Можливий вплив: забруднення атмосферного повітря внаслідок викиду забруднюючих речовин при спалюванні відходів в установці (речовини у вигляді суспендованих твердих частинок, оксид азоту, оксид вуглецю, діоксид сірки тощо), викиди автотранспорту;

-водне середовище.  Вплив не очікується. Планована діяльність здійснюється за межами водоохоронних зон. Дощові стоки  (вода стічна) збираються та спрямовуються на очисні споруди - скид в поверхневі водні об’єкти відсутній;

-рослинний та тваринний світ. Вплив не очікується. Зелені насадження при реалізації планованої діяльності не видаляються. При реалізації планованої діяльності будуть відсутні чинники що негативно впливають на рослинний світ. Місце розміщення установки віддалено від видових різноманітностей та популяцій домінуючих видів фауни, цінних та таких що охороняються видів фауни -   знаходиться в межах населеного пункту для якого природня специфічна фауна (синантропна або урбанофауна).

-природно-заповідні об’єкти. Вплив не очікується. В районі реалізації планованої діяльності відсутні об’єкти природно-заповідного фонду та території перспективні для заповідання;

-ґрунти та земельні ресурси. Вплив не очікується. Проведення будівельних робіт з впливом на грунт не планується - діюча установка. В складі викидів відсутні небезпечні речовини що можуть вплинути на стан ґрунтів;    

-навколишнє соціальне середовище. Джерела впливу: технологічне обладнання (установка), автотранспорт. Можливий вплив: в разі наднормативного забруднення атмосферного повітря та підвищення шумового впливу через порушення умов експлуатації технологічного обладнання та автотранспорту. Планована діяльність спрямована на зменшення негативного впливу небезпечних відходів на довкілля та населення. Планована діяльність призводить до збільшення  робочих місць; 

-навколишнє техногенне середовище. Вплив не очікується, порушення експлуатаційної надійності довколишніх техногенних об’єктів не передбачається;

-архітектурна, археологічна та культурна спадщина. Вплив не очікується, діяльність на територіях та об’єктах архітектурної, археологічної та культурної спадщини не передбачається;

-поводження з відходами. Поводження з відходами буде здійснюватися у відповідності з вимогами чинного законодавства. Вплив нормативний, опосередкований, допустимий.

          щодо технічної альтернативи 2

         -для технічної альтернативи 2, сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля співпадають з технічною альтернативою 1.

 

         щодо територіальної альтернативи 1

        Здійснення планованої діяльності в межах відведеного земельного майданчика не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення. При реалізації планованої діяльності забезпечено виконання вимог чинного законодавства, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних та територіальних обмежень згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2

-не розглядається, дивись п.3.  

 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

         Планована діяльність належить до першої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля:

-ст.3, частина 2, п.8  Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення).

 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

         Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

         Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з п.2. ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

        Ліцензія на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами.  

       Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»)

__________________________________________________________________________________________

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається

      Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

__________________________________________________________________________________________

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

     Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, Департамент екологічної оцінки та контролю, відділ оцінки впливу на довкілля.  Поштова адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 35, м. Київ, 03035. Електронна адреса: OVD@mepr.gov.ua тел./факс +38 (044) 206-31-40, +38 (044) 206-31-50 Контактна особа: Котяш Лада Павлівна 

__________________________________________________________________________

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та

__________________________________________________________________________________________

контактна особа)

 


 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь